Με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας το κατάστημα μας σας δίνει την δυνατότητα να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα τιμολόγησης του. Το χρονικό διάστημα υπολογίζεται μεταξύ της ημέρας τιμολόγησης στο πελάτη και της ημέρας άφιξης του επιστρεφόμενου προϊόντος στην εταιρία.

Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Επιπλέον, η συσκευασία του θα πρέπει να μην έχει ανοιχτεί, φθαρεί ή καταστραφεί. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλο το περιεχόμενο της συσκευασίας, όπως αξεσουάρ, εγχειρίδια και άλλα. Μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος η εταιρία θα ελέγξει την κατάσταση αυτού και της συσκευασίας του. Εφόσον πληρούνται όλοι οι όροι και προϋποθέσεις, θα δώσει την έγκριση της για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό παραστατικό αγοράς το οποίο αποδεικνύει την συναλλαγή (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή Δελτίο Αποστολής). Σε διαφορετική περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων.

Σε περίπτωση επιστροφής λόγω αντικατάστασης, μπορείτε να επιλέξετε απ’ όλο τον κατάλογο των προϊόντων μας

Επιστροφή χρημάτων γίνεται αποδεκτή μόνο στην περίπτωση όπου δεν υπάρχει διαθέσιμο το προϊόν.

Το προϊόν θα πρέπει να παραδοθεί στις εγκαταστάσεις μας. Τα έξοδα αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος επιβαρύνουν τον αγοραστή. Εξαιρείται η περίπτωση όπου το προϊόν επιστρέφεται λόγο αποστολής λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος από εμάς. Το κατάστημα μας διαθέτει ειδικές συμφωνίες με μεταφορικές εταιρίες και εταιρίες ταχυμεταφορών και μπορούμε να κανονίσουμε την παραλαβή του προϊόντος από τον χώρο σας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά (τηλ.: 2410238863) ώστε να αναφέρετε τους λόγους αλλαγής ή επιστροφής έτσι ώστε να έχετε την συγκατάθεση μας για την επιστροφή. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε επιστροφή προϊόντος εάν πρώτα δεν έχουμε ενημερωθεί σχετικά.

Για την ορθή διαδικασία της επιστροφής, προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε courier  ή μεταφορική υπηρεσία με καταγραφή της κατάστασης της αποστολής. Δεν μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο προϊόν δεν φτάσει στην διεύθυνση παράδοσης και συνεπώς δεν θα είναι δυνατή η αντικατάσταση του προϊόντος ή η επιστροφή χρημάτων. Ο πελάτης έχει πάντα την ευθύνη της αποστολής του προϊόντος.

Επιστροφές προϊόντων που δεν πληρούν τους παραπάνω όρους δεν θα γίνονται δεκτές.